Lensa Dan Pena

Sini bukan tempat untuk mengira, bereksperimen dan berfantasi tapi sini hanyalah sekadar gelanggang aku untuk meluahkan hasil pemerhatian aku tentang kehidupan dunia yang penuh liku-likunya. Cerita warna warni dan comotnya kehidupan ini semua hanyalah berdasarkan lensaku dan ku tiripkan ia dalam bentuk tulisan sebagai penaku.

Yang Menulis

My photo
Johor Bahru Town, Johor, Malaysia
Pengalaman dan cerita pentas dunia yang menjadikan aku watak dalam kehidupan tatkala aku cuba bertatih mencari pelangi indah dalam harapan warna warni di ufuk merah langit jingga. Agar bisa aku melakar sesuatu yang pasti mengukir manis disenyuman itu. (1 September 2010)

Ada orang ikut

Sedang melihat..

Mengendap Sini

June 22, 2013

Saat Kau Hadir

Saat kau hadir 
Dalam hidupku terasa indah
Hanya bayangmu menyentuh jiwa, 
Temani sepi
Kini semua cintamu telah pergi
Meninggalkan diriku dalam kehampaan sendiri
Waktu t`rus berjalan dan memberi perih di hati
Hanya rindu yang aku dapatkan bukan cintamu
Kini baru aku menyadari
Kau begitu berarti didalam hidupku ini

Saat – saat yg indah, 
Saat masih bersamamu
Waktu kita berdua dan mewarnai dunia
Semua yang telah berlalu
Kini teringat lagi, 
Kini terkenang lagi
Kuingin kembali, 

Hanya rindu yang aku dapatkan, bukan cintamu
Meski kini kau tak mencintai diriku lagi
Kini baru aku menyedari
Kau begitu bererti didalam hidupku ini


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...