Lensa Dan Pena

Sini bukan tempat untuk mengira, bereksperimen dan berfantasi tapi sini hanyalah sekadar gelanggang aku untuk meluahkan hasil pemerhatian aku tentang kehidupan dunia yang penuh liku-likunya. Cerita warna warni dan comotnya kehidupan ini semua hanyalah berdasarkan lensaku dan ku tiripkan ia dalam bentuk tulisan sebagai penaku.

Yang Menulis

My photo
Johor Bahru Town, Johor, Malaysia
Pengalaman dan cerita pentas dunia yang menjadikan aku watak dalam kehidupan tatkala aku cuba bertatih mencari pelangi indah dalam harapan warna warni di ufuk merah langit jingga. Agar bisa aku melakar sesuatu yang pasti mengukir manis disenyuman itu. (1 September 2010)

Ada orang ikut

Sedang melihat..

Mengendap Sini

September 28, 2010

Gambar dan latarnya..



Setiap gambar mempunyai keunikan dan cerita yang tersendiri. Seronok dengan gambar jangan lupa pula untuk megorek isi dan apa yang gambar itu ingin katakan. Ia adalah sebuah cerita yang amat menarik. Percayalah,bagi sesiapa yang meminati gambar pasti memahaminya.

Aku sendiri berjaya menerapkan cerita yang aku cuba sampai dari sebuah vespa yang lama ini. Dan paling terharu ini gambarku yang pertama berjaya dinilai dan dihargai. Yelah aku adalah amateur lagi dalam bidang photographer ni dan penghargaan itu adalah satu batu loncatan untuk aku. Thanks untuk blog http://www.ceritaphoto.com/other/old-vespa/ kerana menerima gambar aku. 

Bagi sesiapa yang mempunyai minat ke arah menulis atau gambar boleh bersama aku berkongsi idea dan cerita. Boleh ikuti perkembangan aku di http://www.facebook.com/emnil1902 atau http://www.formspring.me/emanakmal.

So siapa yang ada minat atau bakat bolehlah berkongsi dengan aku,manalah tahu aku perlu belajar sesuatu dari korang. Bukan aku nak jadi terbaik tapi hasil yang aku bakal keluarkan adalah terbaik itu perhagaan kepada sahabat aku yang selalu memahami diriku dan support aku. Thankz dude.!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...