Lensa Dan Pena

Sini bukan tempat untuk mengira, bereksperimen dan berfantasi tapi sini hanyalah sekadar gelanggang aku untuk meluahkan hasil pemerhatian aku tentang kehidupan dunia yang penuh liku-likunya. Cerita warna warni dan comotnya kehidupan ini semua hanyalah berdasarkan lensaku dan ku tiripkan ia dalam bentuk tulisan sebagai penaku.

Yang Menulis

My photo
Johor Bahru Town, Johor, Malaysia
Pengalaman dan cerita pentas dunia yang menjadikan aku watak dalam kehidupan tatkala aku cuba bertatih mencari pelangi indah dalam harapan warna warni di ufuk merah langit jingga. Agar bisa aku melakar sesuatu yang pasti mengukir manis disenyuman itu. (1 September 2010)

Ada orang ikut

Sedang melihat..

Mengendap Sini

May 17, 2011

Cukup Indah.



بسم الله الرحمن الرحيم

Greeting From Emil




Tak pernah aku jauh darimu

Meninggalkan cinta kita

Tak pernah aku meluka hatimu

Perasaan dan jiwamu

Segalanya telah ku serah

Hanya engkau terindah

Hanya kerna kau yang cukup indah

Untuk dimiliki dan untuk dicintai

Ku tahu kau mahu ada di hati

Untuk didampingi untuk disayangi

Tiada yang lain selain dirimu

Kekal tinggi di hatiku

Tiada pengganti yang mampu ku cari

Yang secantik diri kamu

Cinta ini untuk dirimu

Rasa ini untukmu


Hanya kerna kau yang cukup indah

Untuk dimiliki dan untuk dicintai











lensapena.com.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...