Lensa Dan Pena

Sini bukan tempat untuk mengira, bereksperimen dan berfantasi tapi sini hanyalah sekadar gelanggang aku untuk meluahkan hasil pemerhatian aku tentang kehidupan dunia yang penuh liku-likunya. Cerita warna warni dan comotnya kehidupan ini semua hanyalah berdasarkan lensaku dan ku tiripkan ia dalam bentuk tulisan sebagai penaku.

Yang Menulis

My photo
Johor Bahru Town, Johor, Malaysia
Pengalaman dan cerita pentas dunia yang menjadikan aku watak dalam kehidupan tatkala aku cuba bertatih mencari pelangi indah dalam harapan warna warni di ufuk merah langit jingga. Agar bisa aku melakar sesuatu yang pasti mengukir manis disenyuman itu. (1 September 2010)

Ada orang ikut

Sedang melihat..

Mengendap Sini

November 18, 2011

D I A . A K U . L E L A K I



Dia duduk di satu penjuru, ruang paling sempit,gelap dan sejuk berdepan cahaya malap. Dia lelaki yang sudah malas menulis. Dia lelaki yang sudah bukan mahu  di angkat sebagai seorang blogger terhebat menulis gosip dan merapu sana sini ibarat papan sosial, diari dan niaga . Dia lelaki yang  berteriak melalu penanya di malam hari sambil membacakan sajak sajak dari usman awang bahkan entah siapa dia ttp tekun membaca.

Dia lelaki yang bukan lagi tersekat di dalam masa silam. Dia juga seorang lelaki yang mengharapkan bahawa satu hari nanti bahawa ada seorang lagi lelaki seperti dia, yang sanggup buat apa yang dia pernah buat.




"pada pena, kertas dan buku. maafkan aku jika aku sering memencil diri dalam keramaian diskusi, kerana kurang darjatnya ilmu harus aku kongsi serba sikit aku curah, yang buruk aku padam dengan pendam jangan bagi cerca tapi hormat bukan minta dijulang tinggi,"

lensapenaemil

1 comment:

  1. peh. kupikirkan tajuk entry aku dia kita. bahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...