Lensa Dan Pena

Sini bukan tempat untuk mengira, bereksperimen dan berfantasi tapi sini hanyalah sekadar gelanggang aku untuk meluahkan hasil pemerhatian aku tentang kehidupan dunia yang penuh liku-likunya. Cerita warna warni dan comotnya kehidupan ini semua hanyalah berdasarkan lensaku dan ku tiripkan ia dalam bentuk tulisan sebagai penaku.

Yang Menulis

My photo
Johor Bahru Town, Johor, Malaysia
Pengalaman dan cerita pentas dunia yang menjadikan aku watak dalam kehidupan tatkala aku cuba bertatih mencari pelangi indah dalam harapan warna warni di ufuk merah langit jingga. Agar bisa aku melakar sesuatu yang pasti mengukir manis disenyuman itu. (1 September 2010)

Ada orang ikut

Sedang melihat..

Mengendap Sini

November 30, 2010

Di Kala Sunyi Malam



Greeting From Emil

..السلام عليكم..







Tajuk post kali ni berkait dengan photo yang aku ambil bersama kawan-kawan aku time dua minggu before final. Memang dah lamakan.? Haha. Saja aku selitkan dalam post kali ini. Rasa seronok nak berhujah dekat blog ni. Aku putarkan melodi zaman aku yang lepas2. Huhu.

Waktu malam-malam lah katakan. Aku jalanlah dengan member aku dekat kawasan kedai-kedai lama. Cantik bangunan lama tu. Sebab reka bentuk dia cun sangatlah. Rekaan ala-ala english sikit pun ada. Tapi bukan bangunan ini yang aku nak bawakan pada post kali ini. 
Tapi aku nak beritahu bagaimana aku lepaskan tension bile study dengan member aku.

Semua orang confirm tension bila study kan. Almaklumlah assignment melambak. Payah dan leceh lagi bila korang kene pula dapat pensyarah yang berhati besi. Nak layan kerenah dan jaga perasaan mereka ala putri atau raja gamaknya. Tapi nak buat macam mana. Selagi kita belajar selagi tu kita kena hormat dengan diaorg. Biarlah susah sekarang jangan pula susah nanti. 

Bagi aku bila ada ruang sebentar untuk rehat,aku lepak dengan member aku dekat kawasan segamat bandar atas ini. Lucu bila aku perhatikan kawan aku dengan gelagat mereka ditengah malam buta dekat bandar yang sunyi ini. 


Inilah mereka beraksi ala wira pujannga. Haha. Thanks Sham, Ather dan Afizal sebab jadi model. huhu


camera malam-malam memang macam ni. harap maaf yang ini bukan DSLR ye. haha


I'm Free by Ather. konon berangan dah abes final.


Budak Sabahan Yang Bajet Cute, HAHA



Encik Afizal kalau ngantok cakap. Aku bawak kau balik. Haish.



Hah yang ni paling cool. Duduk sorang2 muhasabah diri melayan diri.


Mereka bertiga buat aku gelak malam tu, Hepy sangat ada member macam korang, thx dude.

Sekian itu sahaja untuk kali ini. Gelagat rakan baik aku dikala malam menjelma. Haha



1 comment:

  1. thx cik azean :)
    insyaAllah ada daya dan ruang yg diizinkan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...