Lensa Dan Pena

Sini bukan tempat untuk mengira, bereksperimen dan berfantasi tapi sini hanyalah sekadar gelanggang aku untuk meluahkan hasil pemerhatian aku tentang kehidupan dunia yang penuh liku-likunya. Cerita warna warni dan comotnya kehidupan ini semua hanyalah berdasarkan lensaku dan ku tiripkan ia dalam bentuk tulisan sebagai penaku.

Yang Menulis

My photo
Johor Bahru Town, Johor, Malaysia
Pengalaman dan cerita pentas dunia yang menjadikan aku watak dalam kehidupan tatkala aku cuba bertatih mencari pelangi indah dalam harapan warna warni di ufuk merah langit jingga. Agar bisa aku melakar sesuatu yang pasti mengukir manis disenyuman itu. (1 September 2010)

Ada orang ikut

Sedang melihat..

Mengendap Sini

November 17, 2010

Gambar Baru.Tak Puas.Tamak.!





Gambar baru yang aku rasa ala bolehla tahan cantik dia. Journey aku dari Cameroon hinggalah Langkawi. Amacam jauh tak.? Tak kot. Haha. Tapi aku rasa ada benda still kene perbetulkan. Entahlah sebab aku rasa cantik tu ada tapi rasa puas kt dalam hati damn.! aku xpuas lgsung. Bapak tamak gila aku kan. Haha.

Lau nak tahu mendalam korang search lah kat http://www.ceritaphoto.com/ ramai lagi photo yang cun. Its all about our country Malaysia tau. Ramai freelancer photographer Malaysia ni berbakat. Aku suka dengan gaya dorang mencari gambar. Nampak macam senang tapi nak hasilkan buah fikiran dengan buahnya aduh mak ai, macam-macam tempat and macam-macam gaya aku penah jumpa. By the way cogrates untuk diaorg. Bagi sesape yang ada bakat yang sama share lah dekat laman tu. kalau diterima tu anggplah satu penghargaan kepada korang.

Aku confirm sekali korang amik gambar pastu hasilnya cntik, hati korang mesti cakap nak lagi cantik. Haha. TAMAK!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...