Lensa Dan Pena

Sini bukan tempat untuk mengira, bereksperimen dan berfantasi tapi sini hanyalah sekadar gelanggang aku untuk meluahkan hasil pemerhatian aku tentang kehidupan dunia yang penuh liku-likunya. Cerita warna warni dan comotnya kehidupan ini semua hanyalah berdasarkan lensaku dan ku tiripkan ia dalam bentuk tulisan sebagai penaku.

Yang Menulis

My photo
Johor Bahru Town, Johor, Malaysia
Pengalaman dan cerita pentas dunia yang menjadikan aku watak dalam kehidupan tatkala aku cuba bertatih mencari pelangi indah dalam harapan warna warni di ufuk merah langit jingga. Agar bisa aku melakar sesuatu yang pasti mengukir manis disenyuman itu. (1 September 2010)

Ada orang ikut

Sedang melihat..

Mengendap Sini

December 05, 2010

FLORA

بسم الله الرحمن الرحيم

Greeting From Emil

New entry kali ni aku nak sambung dengan gambar yang lepas. Yang Santai tu kan. Kali ini aku continue dengan gambar flora pulak. But sorry i'm not mat bunga. Haha.
Just hati ini suka pada keindahan alam. Buat aku tenang dan aman rasanya hati aku.  Macam-macam idea dan ilham aku dapat bila dalam situasi dan keadaan sebegini. Seronok tak terhingga. Yelah bukan mudah nak dapat ilham yang datang bergolek. 
Kau orang boleh dapat ilham atau idea hari-hari dengan selamba dan sengaja. 
Ahh takde punyalah. Orang yang jenis sense humor pun kadang ada limit dia nak fikirkan jenaka untuk dibawanya. 
Eh, apa aku bebel pula ni. Jauh ,meleret gamaknya. Entahla mungkin semenjak beberapa hari ni Jb dilitupi hujan. Fuuhh. Stop it.! Jangan bertonyeh lagi.  Nanti orang yang baca cakap apa matlamat tajuk dengan celoteh aku yang panjang melarat ni. haha.

ok ini sebahagian gambar  yang aku ambil, maaflah sebab amatur macam aku baru belajar gamaknya. Segala salah silap kalau kau orang tegur amat aku alu-alukan.






kaktus dan bunga pelbagai warna





strawberry merah2 mari..







ladang teh. sejuk aman dan permai.



Sekian sja post aku kali ini. Kalau ada salah silap betulkan dan tegurlah aku. Aku sedia mendengar. Almaklumlah amatur,budak kecik mahu belajar. Haha





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...